Turbo-fun Skrevet Mars 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2012 Nå har girkassa mi ryki, er bare reversen som funker :( Jeg har en Golf 3 Gti 16v 1993 modog lurer på om girkassa fra golf 3 8v passer rett på? har liten erfaring med girkasse. Koden på girkassa er CHE. Håper noen kan hjelpe meg :) Takker på forhånd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet April 5, 2012 Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 Om den passer kan du lett sjekke med å se på toppen av kassa om den fra 8v har samme mekanisme som din i bilen har. Etter min hukommelse så har GTI 16v 02A kasse med wire skift og GTI 8v stag overføring. 8v kassen kan moteres vis du bytter giroverføring, men mye enklere å få fatt i en 02A kasse som bolter rett inn. Kan plukkes fra Passat 16v, Corrado G60 (10-15% høyere utveksling) og div andre nyere VAG. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg