JohnArne Skrevet Mars 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 Hallo. Kjøpte med for ikke så lenge siden en Ford Mondeo MK3 2.0 TDCi 130hk 03-mod stasjonsvogn og glemte helt vekk å spøre tidliger eier om det var reim eller kjede på denne. Vet at det er blitt spurt om dette før, men føler ikke jeg finner noe helt konkret svar på det. Noen sier det er reim og andre sier det er kjede, noen som kan gi meg et godt svar på hva det er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 Der er det kjede Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderwin Skrevet Mars 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 Hvordan var det mondeo? Kjede på diesel bilene etter 02 og bensin 00? Husker Ford har sagt det til meg at det ble noe sånt men husker ikke års tallene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 MK3 2001-2007 har kjede uansett årsmodell og bensin eller diesel. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnArne Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2012 Supert, takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderwin Skrevet Mars 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2012 Den er grei! Trodde diesel fikk det senere ettersom det sa Kverneland O.o. Men er greit å vite hvis jeg må skaffe meg en annen mondeo eller en til :D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2012 MK3 2001-2007 har kjede uansett årsmodell og bensin eller diesel. Da lærte jeg noe i dag også :) Trodde det bare var bensinmotorene jeg, så feil kan man ta. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg