TrondAE Skrevet Mars 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2012 Er det noen her som vet hvordan Audi A4 2.0 TDI 2009 og opp er på støy? Jeg er ute etter en stillegående bil fordi kona har problemer med hørselen. Da er det viktig at støy er så lite som mulig. Jeg har nå en 1999mod Passat og den er litt for støyete. Tenker også på å kjøpe automat, noen som har noen synspunkter og erfaringer å dele så ville jeg satt pris på det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2012 A4 er rimelig stille. A6 er enda bedre. 2 liters common-rail dieselmotoren har mye stillere og mykere lyd enn de eldre 1.9 tdi. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mars 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 Er veldig stille innvendig. Kan ikke sammenlignes mot Passat. :) Men som med alle biler, store hjul med lavprofil gir støy. A4 B8 er av bilene med minst støy. http://www.klikk.no/motor/bil/article690875.ece Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg