e stens Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 selger min boss chaos c-650 forsterker. Det er en 4 kanals mosfet forsterker på 4x100watt i 4ohm(fin til å drive 4 høytalere) Forsterkeren er 6mnd gammel og kostet ca 2000,- ny 1000.- eller bud Siter audi s2 aby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Spilt mye med den? Noen knapper på den? Følger det med noen ledninger/kabler? defekter/riper i den? 800,- ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e stens Skrevet Mars 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Er vel ikke spilt mer en normalt vil jeg tro, å den funker fint. Har ikke sett noen riper, men det er sikkert noen små. Har deverre ingen kabler til den. Instilling av high/low pass og full range, gain og bassboost. Siter audi s2 aby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Okey.. Bilder av den da? Frakt til sør-trøndelag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e stens Skrevet Mars 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Har ikke bilde, men her er en link til boss sin hjemmeside der det er bilde av den. http://www.bossaudio.com/products/amplifier_chaos.htm porto med norgespakke blir ca 100,- Siter audi s2 aby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Dæven den var rå den ja.. Men skal handle så mye i helga så jeg må se an kontoen :P Så kan jeg ikke komme til bake til deg etter helga da!? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg