olav911 Skrevet Mars 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 Hei. Har to større problemer med min passat 1.6 1998. Når jeg bremser slår det veldig i pedalen og i forstillingen. har sjekket hjulene og det er ikke slerk i noen retninger og bremsene og hjulene er bra. Når jeg bremser lite og middels slår det mye, men når jeg bremser mye slår det mindre. noen som har en ide hva dette kan være. Det andre er når jeg kjører over 3500 omdreininger begynner bilen å humpe veldig. det er ikke mulig å komme over 3500 omdreininger. Jeg har skiftet luftfilter og tennplugger men det hjalp ikke. Noen som vet om dette er ett vanlig problem og hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
båten Skrevet Mars 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 Kan være skjeve bremseskiver.Da slår det . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2012 Skift bremseskiver ja Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olav911 Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2012 Bremseskivene er nettopp skiftet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2012 Så sant du ikke har 100% verifisert at alt annet er i orden så høres det unektelig ut som at det er noe galt med bremseskivene, dette selv om de er nokså nye. Ang. motoren din, begynn med diagnose. Kan være LMM som tuller. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Larsen Skrevet Mars 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2012 Balansert dekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg