Krissstine Skrevet Mars 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 Heisann! Jeg har nå skifta drivknute for 4 gang! Noen som har peiling på hvorfor drivknuten stadig ryker?? Er så lei av å koste på. Har engang opplevd at hele greia røk å jeg ble ståande bomfast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 Er bilen senket slik at drivaksel kan bli stående med litt press, eller andre modifikasjoner av bilen ? Er det samme side som må byttes hver gang? PS Jeg har endret litt på trådtittelen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krissstine Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 Nei er ikke senket eller noe. Helt orginal. Nå har jeg byttet på begge sider, tror 3 på ene å 1 på andre. Å jeg sjønner ikke hvorfor de ryker å ryker. Jeg bruker orginal deler. Når jeg hadde en biltema del på, så røk den tvært av. Så aldri mer det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg