longfellowdeeds Skrevet Mars 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 Hei. Vet det er mange poster om dette. Men er veldig usikker på det her med shortshift på e34 520. Har søkt å lest og googlet rundt. Men fant ingen skikkelig svar på om den berømte Z3M stanga passer direkte på E34 520 uten modifikasjoner. Om det er den jeg bør satse på? eller en annen. Har kun sett at folk har montert den vanlige Z3 stanga på E34 og E36 og at den da måtte bøyes. Men Z3 stanga er vel ikke shortshift vel? Også var det en her på forumet som snakket om M3 stanga men ikke vet jeg. Har lyst på Z3M. Noen som kan komme med varenummer og innspill på hva jeg trenger for og bytte dette her? da mener jeg slitedeler som bør byttes når jeg først er i gang. Og er det rå og justere stanga. I tilfelle jeg må sentrere stanga? På forhånd takk :D mvh lfds Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
longfellowdeeds Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 :D BUMP :D håper noen vet dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
longfellowdeeds Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2012 Fortsatt ingen som vet noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
longfellowdeeds Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2012 bump!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2012 Får ikke du kjøpt short shift kit til e34 da? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
longfellowdeeds Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2012 Får ikke du kjøpt short shift kit til e34 da? Jo! men vil ha original shortshift fra BMW :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2012 Eh.. er det så stor forskjell da? de fleste du kjøper er justerbare så du kan bestemme selv hvor short shiften skal være? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg