tenic Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Noen som har peiling på hvor mye det koster og hvordan man kan få egne skilt på bilen.. bestemmer sjølv hva som skal stå der lixom Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 får ikke det av biltilsynet... men du kan ringe skiltfabrikkene direkte... alt fra 400 til 1000kr ca. men dette er ikke lov Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 I USA så var det veldig mange boder som solgte slike skilt.. :p Mange som var veldig tøffe. Fire år sidan eg var der, hadde eg vore der i dag, så skulle eg ha kjøpt meg eit par stk med nicket mitt.. :p Men trur ikkje du får lovlege med bil-tilsynet. Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg