slantmaxx Skrevet Mars 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2012 heisann! har et ganske kjiipt problem med 200'n ! lå ute nå i vinter og skulle pakke om og bytte lager i differensialen , og i mangel på verksted og garasje , ikke minst tid så kan jeg ha oversett noe. gikk fint og få ut selvekardangen , men trangt var det og kald fornøyelse , og lage gikk med litt banning og skjærebrenner. godt og vel byttet og satt på plass igjen og bilen på hjul , så kom det et aldeles underligt problem - biklen går bakover i 1. gir!!?? hva har jeg gjort galt , har ikek de store kunnskaper om bil , så jeg tenkte at jeg skulle iallefall prøve... men ser jo at dette kansje var noe man skulle lavære og sendt til fagfolk? Siter ford granada 2.3 automat - 83 ...kunne tenkt meg en Sub med 6.5TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per_karsten Skrevet Mars 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2012 Har du ikke lest i manualen da?, Man må alltid ha manualen lett for hånd når man MEKKER slike vidunerlige biler. Og det er enda viktigere med rikelig mengder PØFF ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Mars 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2012 (endret) Du har enten sett kronhjulet på på feil side av pinjongen. Eller så har du montert bakakslingen opp ned. Har du justert inn pinjongen sånn at den har rett inngrep i kronhjulet? Og har du justert inn rett rullemotstand? Endret Mars 11, 2012 av Actros 8x8 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per_karsten Skrevet Mars 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2012 Nei, Men hvordan lager du pøffen din?? Om den ikke er varm nok er det fort gjort og skru feil. Viktig og ha pøffe når man mekker ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrlauritsen Skrevet Mars 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 sikkert fordi at kron/spidshjul ikke har samme skråtskåret tænder som vender modsat vej end de gamle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg