Adiamon Skrevet Mars 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2012 Da har jeg gått til innkjøp av en 1990 1.8 Golf II. Den har kun hatt 1 eier, eid av gammel mann og er kun gått 127 000 på telleren. Kommer ikke til å bytte motor enda, det får bli litt senere, men nå tenker jeg i første omgang: -90 fangere -baklykter/frontlykter -senkesett -servostyring -nye felger -GTI/skinn interiør Eller så får jeg se hva annet jeg kommer på med tiden. Siter 1990 VW Golf II (Bruksbil) 1989 VW Jetta (solgt) 1988 VW Jetta (vraket) 1994 VW Polo (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2012 Blir bra, jeg følger med ;) Fine felger, haha :D Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Mars 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2012 Syns du skal beholde den original utvendig jeg :) Ikkeno 90'fangere osv :) Bare senk og noen fete felger ;) Fin bil da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2012 Men du kan ta bort den orange og røde greia bakpå.. grøss.. Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adiamon Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2012 Gidder ikke skifte felger før våren kommer, har noen på lur som jeg skal sette på :) Det orange dekselet skal av ja, må bare få bilen inn i litt varme, såg det var noe lim den var festet me. (har ikke garasje for tiden) Siter 1990 VW Golf II (Bruksbil) 1989 VW Jetta (solgt) 1988 VW Jetta (vraket) 1994 VW Polo (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg