Javel Skrevet Mars 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2012 Skal snart kjøpe nye sommerdekk til min WV Caddy. Hos Dekkmann har jeg tenkt, for der får jeg NAF-rabatt. Hvilke dekk de har der kan være greie og passe bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2012 Kva slags dekkdimensjon er det snakk om? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javel Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2012 175/65 r 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2012 Eg ser ikkje at det står priser der inne. Viss ikkje blir det vanskeligt å anbefalle dekk. Eg veit ikkje om caddy må ha varebildekk eller om vanlige dekk går greit. Må da ha lasteindeksen som står i vognkortet + lasteindeksen på dekka inne hos Dekkmann. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2012 Du får sjekke ut kva slags priser det er på dekka. Du trenger sikkert ikkje testvinner til ein caddy, men ok dekk som er greie på vått føre. Er nok ikkje so dyre dekk til den dimensjonene du trenger. Eg kjøper vinterdekk hos byttdekk.com og sommerdekk hos dekkonline.com. Du kan sjekke prisene litt rundtom. Hugs at omlegging kommer i tiillegg, so det er ikkje sikkert at det koster meir hos Dekkmann. Dei hos Dekkmann kan og sikkert anbefalle dekk til bilen din. Du kan ta anbefallingen med ein klype salt, men sia dei jobber med dekk, so har dei vanligvis grei peiling på dette. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javel Skrevet April 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2012 Har disse nå tre forskjellige tilbudene fra forskjellige forhandlere med totalpris på fire dekk ferdig montert: Semperit: kr 2800 Marshall: kr 2900 Vredestein: kr 3300 Kan man si om noen av disse vil være bedre enn de andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 13, 2012 Rapporter Share Skrevet April 13, 2012 Du nevner berre dekkmerke so det er ikkje lett å velge. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javel Skrevet April 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2012 (endret) Du nevner berre dekkmerke so det er ikkje lett å velge. Ok. Hva annet er av betydning å vite? Det trengte ikke være c-merking fikk jeg vite (Det sto i vognkortet) Så det er det ikke på noen av dem, og alle har jo samme dimensjon. Ingen av de merkene som er kjent for å være spesielt brukbare eller dårligere? Alle sa selvsagt at "det var bra dekk". Oppdatering: Ja har nå sett litt rundt på dekktester, og det virker klart som at merket Semperit kommer best ut av disse overalt, og ganske godt opp og av og til. Marshall så jeg ikke nevnt engang noe sted. Det er de eneste jeg fikk spesifisert referanse på også. De er; 175/65 R 14 TL Comfort-life 2 82 T. Endret April 13, 2012 av groenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg