Fox Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 ekstra fjernlys eller noe. ref: jungeltelegrafen spermie Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Hmm. Ikke som jeg vet. Kan sjekke neste gang jeg er ute i bilen. Skal gi deg full info :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 sjekket lyktene mine idag, og det innerste "kammeret" var helt tomt, og hadde ingen åpning på baksiden.. men men , så tok jeg av lykteviskerne, det var en smal sak, trengte ikke sage eller noe, brukte bare en ters og dro viskeren av fra det stagen den står på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by SilweR sjekket lyktene mine idag, og det innerste "kammeret" var helt tomt, og hadde ingen åpning på baksiden.. men men , så tok jeg av lykteviskerne, det var en smal sak, trengte ikke sage eller noe, brukte bare en ters og dro viskeren av fra det stagen den står på. Dette er sikkert et latterlig teit spm. Men hva er en ters? Eller er det bare jeg som er trøtt kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 hehe, ja du må være trøtt.. neida, det er litt vanskelig å forklare, men det er noe man bruker for å dra av ting som sitter godt fast.. klarer ikke forklare nå, er trøtt.. søk på sol.no;) etter en ters!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 okai. Ikke at jeg blei noe klokere av det jeg fant ut der. Sånt jeg må ha på om jeg fjerner lyktepusserne? Eller hva gjør den egentlig? Trodde det var noe man dro ut med ellerno jeg. Sikkert et klokt hode som kan forklare bedre i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 hvordan får jeg lagt inn et sånnt lite bilde av bilen min her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Du må mekke det på profil greia di. så må du lage en avatar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 ok, men hva i svarte kjusan er en avater!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 ok, fikk bare beskjed om at bildet jeg skulle laste opp var for stort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Da må du gjøre det minder. Maks 120x120 pixler. Du kan gjøre det i paint. Trykk på Image så strecth/skew. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Fant ut at jeg har fjærnlyset innerst jeg Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Unnskyld at jeg spør. Men har bilen din vært utsatt for en liten ulykke? Siden du har andre hovedlys og annen fanger enn oss ;) Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Hehe ikke frik meg helt ut her nå da.. Håper da inderlig ikke den har det! Hadde den på NAF test før jeg kjøpte og han duden fant ikke no lakkskjøter eller forskjell på tykkelse i karosseriet eller noe :) Liker bare å skille meg ut :P Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Jess. Fjernlysene nærmest grillen. Er det 2 fjernlys på min da eller? Siden jeg har de innerst og det er vell fjernlys på kjørelyset også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg