jimmen Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2012 Hvilken kasse står på BMW E34 525TDS da? Egen bimmer kasse ? Isåfall, er de sterke? for står en motor med bmw gir noen få kilometer fra meg, den kassen VET jeg og få billig, dame som eier den, og blokka har hull i seg. :P Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgomm Skrevet April 17, 2012 Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 hei, har du koblingskjema enda? har en slik powerboks sjøl som følgde med min omega 2,5td, men har ikkje fått prøvd den sida eg ikkje har koblingsskjema. kunna eg fått det av deg? hadde våre arti å fått prøve den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet April 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2012 Desverre, usikker hvor jeg har det ! Men om du sender mail til de så får du det med en gang :) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
76Berlina Skrevet Juni 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2012 Hvilken kasse står på BMW E34 525TDS da? Egen bimmer kasse ? Isåfall, er de sterke? for står en motor med bmw gir noen få kilometer fra meg, den kassen VET jeg og få billig, dame som eier den, og blokka har hull i seg. :P Har hørt at ved montering av BMW sin girboks, Så ender du med 3-4000 rpm ved ca 100 km/t. Dette er pga mye høyere utveksling i bakaksel på bmw :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2012 Har hørt at ved montering av BMW sin girboks, Så ender du med 3-4000 rpm ved ca 100 km/t.Dette er pga mye høyere utveksling i bakaksel på bmw :) Meget mulig, men nå bryr jeg meg ikke da jeg sprengte Automat kassen og kjøpte meg ny omega 2.5TD med manuell kasse. :lol: Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg