ReVoX Skrevet Februar 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2012 Hei. Leker med tanken om å skaffe meg en Coupe GT. 84-ish modell. Kan jeg bruke 80 / 90 interiør, motor, drivlinje, hjuloppheng osv på denne bilen? Har også sett litt på muligheten til å få Audi 4000 Quad Lamp lyktene fra US modellene til denne. Har sett det montert før. Er dette bolt on? Takk for svar Siter '05 Opel Astra GTC 2.0T Audi Coupe GT B2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2012 Det meste fra 80/90 type 81/85 passer på type 81/85 Coupe, da utenom karossrideler. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReVoX Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2012 Takker! Var det svaret jeg håpet på Siter '05 Opel Astra GTC 2.0T Audi Coupe GT B2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg