Gå til innhold

Min 3 dager gamle kenwoodspiller er død

Ranger emnet


Dolly

Anbefalte innlegg

Har du brukt en ISO overgang fra bilens originale anlegg til kenwood kablene?

 

På jobben monterer jeg daglig kenwood spillere i nye passater, og der har jeg opplevd at pinnene i kontaktene har løsnet. Sånn at spilleren ikke har fått strøm.

 

Om det ikke er det så er det jo bare å levere spilleren der du kjøpte den, si den er død. Så får du enten hjelp der og da, eller så får du ny spiller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den spillet i går og har virka i 3 dager før den døde.. Det merkelige er at den funka inne i racken på bilxtra.. Men ikke i bilen sånn Opel trippelsak brukte bare de to som man skal.. Han på bilxtra trodde jeg måtte dele den så den kom lengre nedi.. Har skarpt av alt som bygget ut i kantene, men den kommer ikke lengre nedi.. Kanskje pinnene er for korte? Det rareste er at den virka i tre dager for så å dø helt.. Aldri vert antydning til liv i den.. Gamle spilleren får strøm uten problem, men står safe i displayet.. Den nye spilleren virker andre plasser enn i bilen min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff litt flau nå ja...

 

jeg kjøpte ny isokontakt og kobla om alle ledningene inn i den nye med sukkerbit... ennå ingenting...

 

det som forvirra meg var at den originale fungerte så det måtte være noe med det nye..

 

jeg putta kenwoodspilleren inn i den andre bilen, også opel og der funka det fint.. men biltemaspilleren fra den andre fikk ikke strøm i zafiraen...

 

jeg sjekka sikringene en gang til og jammen hadde jeg ikke oversett en #¤%%¤

 

Den var merket som tenningslås, sentrallås, tyverialarm, radio, infotainmentsystem.. siden jeg fant 2 andre sikringer som hadde i hovedsak med radio å gjøre klarte jeg overse denne... denne hadde selvsagt røket og nå er alt i skjønneste orden..

 

Men merkelig at det er så mange sikringer som omhandler radio da...

 

dere tenker vel "typisk kvinnfolk nå" hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår