snapshine Skrevet Februar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2012 Hei! Jeg fikk en amarok for ca 3-4 uker siden og har ventet på å få registrert denne. Har fått kjørt en del og testa med prøvekjennemerker i påvente av registrering. Fikk i dag beskjed om at det kunne ta 4-6 uker til, eller mer. Noen som veit noe om dette? Kommer til å sende en sint mail i dag og høre hva fader som skjer, er jo ingen som faktisk veit og kan informere om ting... Man kjøper ikke en amarok for å frakte ting og kjøre hengere som hadde funka med en skoda fabia. Derfor er det litt kleint med en leiebil i den størrelsen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre760 Skrevet Februar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2012 Dette hørest rart ut. Jeg skulle hente min på fredag, men så hadde de "glemt" å registrere den, så da ble det lånebil i helgen. Vi ordnet resterende papirer på mandag og tirsdag var bilen klar til henting ferdig registrert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Mars 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2012 Feilen ligger hos Vegdirektoratet som har 8-10 ukers behandlingstid når en typegodkjenning endres, så her kan nok ikke forhandleren klandres. Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snapshine Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2012 Nei, det er det jeg mener også! Men det er da flere som har fått registrert sin i mellomtiden. Hørte også på vag-forumet at det kun gjaldt noen biler som det var blitt uteglemt et e-merke i døra på??! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Mars 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2012 Nei, det er det jeg mener også! Men det er da flere som har fått registrert sin i mellomtiden. Hørte også på vag-forumet at det kun gjaldt noen biler som det var blitt uteglemt et e-merke i døra på??! Nei, de bilene hadde en annen typegodkjenning. E-Merkingen i døra har ikke noe med det å gjøre, kun en endring i en nummerserie i typegodkjenningen som Vegdirektoratet bruker alt for lang tid med å ordne. Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg