Ladden Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 9x16" brock b2 med falken dekk selges! 4-100 boltsirkel et par små hakk i to av felga! to av felga er nye etter en litt lei episode jeg hadde med ei bærekule og en fortauskant! to dekk er også nye! pris ???? 6000,-? Siter Nå er jeg tilbake med golf 2 prosjekt, endelig! X-Golf 2 X-sierra X-dame (tid til å skru bil igjen) Hils innom http://home.no/ladden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Originally posted by Ladden 9x16" brock b2 med falken dekk selges! 4-100 boltsirkel et par små hakk i to av felga! to av felga er nye etter en litt lei episode jeg hadde med ei bærekule og en fortauskant! to dekk er også nye! pris ???? 6000,-? Kunne ha sagt fra litt før dah... :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Mye gummi igjen på de 2 andre dekka? Innpress? Skal ha nye felger til Corradoen min, disse burde passe. Tror kanskje jeg må valse litt om jeg skal ha 9x brede.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Slik ser Ladden`s B2 felger ut på corrado :D (vi prøvde en gang tildligere før jeg kjøpe meg felger) Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a|ien Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 har du valset skjermene for å få disse på plass?? evt. hvor holder du til? har en golf 3 og har sinnsykt lyst på disse felgene, men lurer på om jeg får plass til dem. mvh. Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Var ikke valset noe på disse bildene. Jeg kjøpte forøvrig brock B1 med mindre innpress enn disse, men jeg prøvde ladden sine på først bare for å se hvordan 9x16" passet. ;) Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a|ien Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 hva er inpresset på disse forresten? har SINNSYKT lyst på dem på golfen min! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 et 30.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a|ien Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 er du sikker? der er ikke du som selger felgene er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 jeg tipper et15 pga den store kanten;) Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by a|ien er du sikker? der er ikke du som selger felgene er det? Jeg vet..... er en kompis som selger de og har selv prøvd de på min. jeg tipper et15 pga den store kanten Tippe kan du gjøre hos norsk tipping d.v.s nærmeste kommisjonær disse felgene er ET30 og kanten er lik som på corradoboys felger som er ET15 Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a|ien Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 ok. takk for svar, nå må jeg bare finne ut om jeg får disse på golfen min. med minimale modifikasjoner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Hvor store er hakka i 2 av felgene? Hvis ikke de er alvorlige så sier vi 5500kr, så tar jeg dem. Skal ha de på en Corrado.. Trodde man måtte valse for å få plass til 9x16 jeg..? Er det 215/40/16? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ladden Skrevet Mars 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 har fortsatt 4 stk hjul jeg må bli kvitt før jeg får kjøpt meg nye hjul! noen som vil hjelpe meg å kjøpe disse? ring meg: 92 01 29 54 Siter Nå er jeg tilbake med golf 2 prosjekt, endelig! X-Golf 2 X-sierra X-dame (tid til å skru bil igjen) Hils innom http://home.no/ladden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stampede Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Noen mulighet for at disse passer på en 2000 Polo 6N?? Tenker mest på bredden. Kjerringa skal ha nye hjul iår....... Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg