mitsubishilancer94 Skrevet Februar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2012 jeg har fått ripe på bakfangern på bilen tilsvarer 20-25cm lang jeg har kjøpt spraylakken til bilen og klarlakk men regner med at jeg ikke får gjort det nå i vinter, men jeg har noen sandpapir som er på 400 og 1000, skal jeg våte de når jeg skal slipe eller det motsatte? takker for all tips og hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XanderDude Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Er det en ulakkert fanger ? Da må du rengjøre nøye med en spritbasert rens. Så ville jeg ha slipt rundt med grovt papir først for å fjerne eventuelle topper og så kjørt på en finishsparkel. Hvis det er appelsinsytruktur på fangeren sprayer du på den også før du legger på plastlakk. Hvis ripen ikke er så dyp kan du slipe ripen "flat" og så legge på strukturspray før du lakker. Jeg bruker plastrep fra innotec (http://www.innotec.nu/) til slike småting. og resultatet er råbra hvis du tar deg god tid med grunnarbeidet. Sparkelen heter Repaplast Finish og struktursprayen heter Structure Coat Og så pleier jeg å kjøpe plastlakken der også men husker ikke i farta hva den heter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg