coilen Skrevet Februar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2012 Hei eg har ein suzuki samurai på handel, så lurte eg på om noen har noe info om disse. Kom disse med 1L og 1,3L motorer disse også?? Har di ikkje noe lengere aksler ogsånn? kan mån bruke deler fra sj på disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Februar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2012 Den heter vel egentlig SJ samurai? De har betegnelsen: SJ410 (1.0L motor), SJ413(1.3L motor) også fikk man SJ419D(1.9L diesel) F8Q motor. Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Mars 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2012 regner med at jeg svarer alt for seint her nå, men legger inn svar likevel.... Samurai er samme bilene som SJ413 men nyere enn 1987, da kom de med annet interiør, 8 cm bredere aksler og bredere "sporvidde" på fjærene... Det meste av deler passer overens fra 413 untatt aksler og stikkaksler, og dashbord, med mindre man skifter hele sulamitten... Regner med at det er en lang samurai du har sett på, siden den korte ikke ble lansert her til lands... bilen nightking sikter til med dieselmotor er ikke solgt hos RSA, men sideimportert av en motorsykkelforhandler i kristiansand... mener han solgte 17 biler, de har XUD motoren fra peugeot og er produsert i spania, der ble det også produsert samurai med 1000 ccm motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg