powerforce Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Prøvde å kjøre bilen litt hardere igår.. det tyder på at den har vært daukjørt fra før. (Ei dame som eide den) Men det hadde et ganske negativt utfall... Den har BRENT seg gjennom skjørtene bak!! Noen andre som har opplevd det? Den var ikke slik da jeg fikk den... Buuuhuuu! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Men i allverdenslandogrike aldri sett maken. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Hørte snakk om det når jeg satte på 2.5" potta mi. men aldri opplevd eller sett det før.. Råder deg til å mekke no metall rundt fangeren som dekker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Originally posted by powerforce Prøvde å kjøre bilen litt hardere igår.. det tyder på at den har vært daukjørt fra før. (Ei dame som eide den) Men det hadde et ganske negativt utfall... Den har BRENT seg gjennom skjørtene bak!! Noen andre som har opplevd det? Den var ikke slik da jeg fikk den... Buuuhuuu! Den potta er jo bulka :( Må ha rygget inn i noe!? Når ende-røre ligger mot fanger'n vil den jo selvfølgelig smelte plasten når du kjører hardt nok. Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerforce Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Har nok ikke rygget inn i noe nei :\ Reagerte veldig på at enderøret lå så tett opptil plastiken når jeg fikk bilen men jeg regnet med det gikk greit siden det ser ut som det har vært sånn originalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Det jeg gjør når jeg setter på nye hekkskjørtet er at jeg rett og slett setter alugitter rundt potta, så slipper jeg at den kommer nær plastikken. Kan hende potta di har blitt bøyd litt opp. Det skjedde med min gamle når jeg rygga inn i noe snø nå i vinter. den blei bøyd litt ned. Sjekk innerst om det er no stress i skjøten på potta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Den potta ER skadet! Den har jo flere bulker! Den skal være helt rett, og skal ikke ha de u-jevnhetene langs med potta, som vist på bilde ;) Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Syns den første klumpen der ser original ut jeg ;) Men sier du den er skadet så tviler jeg ikke. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 a32 kjørte du fra mcdonald på lørenskog mot oslo idag morges ? Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Den potta er ødlagt!!! Den er bulket og bøyd oppover!! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 hmm det var nok kjerringa som eide den før som rygga og skadet potta før du fikk den.. men da har du en grunn til å slenge på 2,5" eksos eller større :) Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Tok bare et lite bilde for å vise forskjellen på din og min potte.... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by partypulp a32 kjørte du fra mcdonald på lørenskog mot oslo idag morges ? Jupp! ca kl 07:30 eller no sånt. Mente det var deg jeg så, men var ikke 100% sikker...turte ikke hilse ;) Er jo ikke SÅ mye som skiller din P10 fra andre P10 SRI, men den frontspoileren er ett sjeldent syn! Kapp-kjører vi neste gang? hapyhappy Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Hehe tenkte det var deg ja :) pen bil! Vi kan kjøre kolonne iallfall :P Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by blixanio hmm det var nok kjerringa som eide den før som rygga og skadet potta før du fikk den.. men da har du en grunn til å slenge på 2,5" eksos eller større :) Jah. 2.5" er fint ;) Har det på nå. Bare endestykket da men. Men jeg ser på folk at de er litt usikre på hva jeg har under panseret nå som jeg har satt på større potte. Også fjerna jeg jo 2.0 SLX emblemet i sommer, mange som tror jeg har no sinna greier under panseret :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg