Rotax - Power Skrevet Februar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2012 Heisann. På min audi a4 1,9tdi 2003 stasj får jeg ikke til å slå av grøftlysene og tåkebaklys. Når jeg starter den, og slår på parklys kommer kun parklys på. Men drar jeg ut "grøftlys" bryteren tenner både de forran og det ene bak. Dytter jeg bryteren inn igjen lyser de fremdeles. Dette er det samme om jeg har den på parklys og på kjørelys. Setter jeg den derimot i posisjon 0 . Da lyser kun kjørelys og parklys. Dette ble sikkert forferdelig fjollete forklart. Men håper noen skjønner meg og kan/vil hjelpe meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ølbriller Skrevet Mars 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2012 lys bryteren er en kjent feil på vw og audi. har bytte mange:P er sikkert den som fjusker;) Siter Mine biler:2009 Audi A42006 Audi A4 avant 1988 Honda prelude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg