VeilSide Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Her er en liten filmsnutt fra da vi var ute å cruisa litt i Sandnes/Stavanger området ;) Høyre klikk, lagre som Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 var vel ikke så god reklame for en hvis gul bil som er tilsalgs vel?blir jo godt brukt i filmen hehe...;) Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Fet film! Bra innhold, bra musikk og bra editering thumpsup Mye gjennomtenkte kameravinkler også, dette vil vi har mer av hapyhappy Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Bra film, men akk så mange tåkelys+nærlys-idioter... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Bra film, men akk så mange tåkelys+nærlys-idioter... Kjekk film:) Offtopic: Jeg forstår ikke hvorfor visse folk alltid skal henge seg opp i tåkelys+nærlys bruk...Jeg har aldri hatt noe problem med blending når jeg treffer biler som kjører med tåkelys+nærlys, kanskje jeg har en form for supermannsyn??:D Dessuten ser bilen mye bedre ut når grøftelys er tent (er nok derfor de ofte har disse tent under fotosessions) PS..Jeg bruker ikke grøftelys sammen med nærlys, men bare fordi jeg vil slippe å betale 1500kr til onkel Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by jarli Kjekk film:) Offtopic: Jeg forstår ikke hvorfor visse folk alltid skal henge seg opp i tåkelys+nærlys bruk...Jeg har aldri hatt noe problem med blending når jeg treffer biler som kjører med tåkelys+nærlys, kanskje jeg har en form for supermannsyn??:D Dessuten ser bilen mye bedre ut når grøftelys er tent (er nok derfor de ofte har disse tent under fotosessions) PS..Jeg bruker ikke grøftelys sammen med nærlys, men bare fordi jeg vil slippe å betale 1500kr til onkel Kunne ikke vært mere enig der gitt :D Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Et lite poeng er jo at man ser dårligere med grøftelysa på. Men det er vel ikke så viktig.. ;) (Det blir veldig lyst rett ved bilen, og du går derfor glipp av mye der hvor grøftelysa slutter og virke og du bare har nærlys.) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by eirikoo Et lite poeng er jo at man ser dårligere med grøftelysa på. Men det er vel ikke så viktig.. ;) (Det blir veldig lyst rett ved bilen, og du går derfor glipp av mye der hvor grøftelysa slutter og virke og du bare har nærlys.) Har hørt den påstanden der før,men jeg har aldri sett noen forskjell:o Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by jarli Har hørt den påstanden der før,men jeg har aldri sett noen forskjell:o Hva du ser, eller syns du ser gjør nok ikke så mye med fakta likevel. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by eirikoo Hva du ser, eller syns du ser gjør nok ikke så mye med fakta likevel. :) Jeg mener at det utgjør så lite,at det ikke vil merkes...hadde det vært så viktig og vesentlig..kunne du ikke brukt nærlys sammen med fjernlys :D Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by jarli Jeg mener at det utgjør så lite,at det ikke vil merkes...hadde det vært så viktig og vesentlig..kunne du ikke brukt nærlys sammen med fjernlys :D Det er et godt poeng.. :D Men spredere har litt annen lysfordeling da. Så det blir ikke helt samme situasjonen. Men whatever.. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 når skal du kvitte deg med mercen som man nesten ikke ser hva farge egentlig er veilside? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 angående grøftelys: grøftelys+nærlys blender mer enn vanlig nærlys. Ikke at det noen gang har blendet så mye at det plager meg men vet det er folk som plages av det. På veier uten gatelys kan det kanskje blende mer. Varierer mye fra bil til bil og syns jeg. Men ellers, 90% av folka som har tåkelys på bruker jo dem feil. Og er helt enig i at bilen ser mye tøffere ut med tåkelysene på. Personlig syns jeg bilen ser best ut om dagen når det faktisk er lyst ute... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by a3fanatic når skal du kvitte deg med mercen som man nesten ikke ser hva farge egentlig er veilside? Hehe ... den "hvite" 1-2-3`en? Den blir den du ;). Skal bare få den sorte på veien nå snart så kjører ikke jeg den 1-2-3`en lengre :D Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg