yosi4 Skrevet Februar 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2012 (endret) Nå er jeg dønn lei og prøve og finne noe lim som ikke begyner og henge og løsne Ett noen dager!!..har prøvd mye forskjellig den siste uka som produsentene har skryte opp i himmelen men ikke noe funker bra nok..skal lime alt fra ting på bilen til innendørs..så derfor spørr jeg her. veit du om noe som sitter dønn og tåler Mye? Har kastet bort mange hundre kr på søppel så kom Med noe sikkelig:) nytter ikke spørre betjeningen for de anbefaler bare tull!:/ - takk ( om denne er feil postet så beklager jeg dette) Endret Februar 17, 2012 av yosi4 Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2012 Anbefaler Tec-7 :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2012 Da prøver jeg det! Takk Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2012 Tec 7 er gull! :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2012 (endret) Tec 7 er gull! :) har lest litt på nett også virker som tec 7 er godt likt,så dro og kjøpte dette i stad Og det var ikke billig vill jeg påstå, men får vell hva jeg betalte for! Takk for hjelpa gutta!:pray (hadde jeg vist åssen jeg takket dere her på forumet hadde jeg gjort det :P ) Endret Februar 17, 2012 av yosi4 Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2012 Nei, det er ikke billig, men du får noe som holder :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Februar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2012 Anbefaler Tec-7 :) samme her Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2012 Tec 7 er absolutt tipp topp til det meste !! Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg