S-Blazer Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Noen som kunne tenke seg å sveise på to krokfester til en lyddemper til en bil ? Er kun sveising av festene som trengs. Resten gjør jeg. (har dessverre ikke tilgang til sveiseapparat :( ) Tror ikke jobben skal ta mer enn 5-10 minutter, så dere kan jo komme med en pris (har ikke mye å rutte med pr idag pga en del utgifter..) Men jeg skal alltids kunne klare å betale 2-300 kr for en slik jobb ;) -Cristhian- 916 38 222 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Har hørt med en bekjent om broren hans kan ta det. :cool: Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Har sendt deg PM :cool: Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Originally posted by PurrPower Har hørt med en bekjent om broren hans kan ta det. :cool: Han er ikke hypp på å få kappa en liten bit av den ene hjulbuen min også da? Har noe rust på venstre hjulbue bak som må kappes og sveise på ny plate..er ikke store greiene. Maks 10x20 cm tenker jeg. Kan vise bilen om han vil se før han sier noe? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg