Gulliks43 Skrevet Februar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2012 Ønsker å kjøpe bremsekraftforsterker og luftmengdemåler til Mercedes 2.3 16v! Om noen har dette eller veit om noen som har til salgs, ta kontakt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zahlo Skrevet Februar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2012 Lmm skal jeg selge med motoren, men har bremsekraftforsterker hvis det er intr :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulliks43 Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2012 Lmm skal jeg selge med motoren, men har bremsekraftforsterker hvis det er intr :) Okei :) hvor mye for bremsekraftforsterker? Skal du selge motor også? 2.3 16v? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zahlo Skrevet Februar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2012 Send meg en pm :) Ja, jeg skal selge en komplett bil i deler så dvs motor og :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zahlo Skrevet Februar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2012 Glemte å skrive at det er en 2.3 16v motor\bil jeg skal selge ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg