HP-Invent Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Jeg har et aldri så lite problem. Det som er saken er at jeg den siste uken har kjent vibrasjoner i rattet når jeg kjører. I dag var jeg en 5 minutter lang tur og kjente at det var det ekstra kraftig. Bestemte meg da for å sjekke om det bare var felgen som måtte strammes litt. Parkerte bilen, skiftet til arbeidsuniform og hentet jekk og hjulkryss. Når jeg begynte å først løsne på boltene, for å så stramme de igjen. Så jeg at hjule gikk rundt når jeg tok litt bra i hjulkrysset, det tiul tross for at den sto i 1-gear. Når jeg bøyde meg litt mer ned, kjente jeg at det luktet svidd fra dekket og felgen var glovarm. Kjente på den andre felgen foran, på venstre side. Den var kald som vanlig. At felgen er så varm etter 5 minutter kjøring og etter den tiden det tok for meg å rigge meg til, er ikke normalt. Ei heller at jeg kan dra hjulet rundt når den står i gear. Det er en vanlig fwd... Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Varmeutviklingen kan komme av at bremesecaliperen ikke går tilbake, altså ligger bremseklossen mot skiva og bremser konstant.. Hadde du jekket opp begge framhjulene? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1ack_Mi16 Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Kan være som nevnt, kaliper som henger på, eventuelt hjullager, men da ville du vel hørt romlelyder osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HP-Invent Skrevet Mars 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 hvis bremsen henger vil vel bilen trekke til den siden den sitter på? Merket ikke noe slikt. Det var bare det ene hjulet som var i luften når den var jekkket opp. Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HP-Invent Skrevet Mars 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 syns jeg hørte noen kneppelyder ene gangen jeg svingte litt hardt, skiftet lager på venstre side for6 mnd siden, så det kan være at det på høyre er modent nå. Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg