hordvio Skrevet Februar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2012 Har oppdaget en ulyd (klakke lyd) fra motoren på min Berlingo 1.4 2000 modell. Denne kom etter oljebytte og bytte av reg reim og vannpumpe. Kan ikke huske at denne lyden var der før dette. Fikk beskjed fra verkstedet som byttet reg reim at det var rådebank. Tok meg så en tur til Scan Auto og fikk en mekaniker til å høre på motoren, han mente det ikke var rådebank men at det mest sannsynlig var skjørtebank. Lyden kommer kun på varm motor når jeg trykker gasspedalen litt inn, får jeg litt turtall så forsvinner lyden. Den høres kun i 1, 2 og 3 gir. Nå vurderer jeg innkjøp av en brukt motor, men tenkte å høre her om noen har vært borti samme problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Februar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 Jeg ville fått noen til å sjekke at reg reim er riktig montert,verksteder kan faktisk gjøre feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg