granada8 Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 jeg har en liten feil med min granada! å lurer på hvordan jeg skal fikse det. Probleme er at når jeg har kjørt bilen varm så nøkke bilen litt også stoppe den heilt, akkrurat som om at eg stoppe bilen med nøkkelen. Hadde vært kjempe fint om noen kunne fortelle meg hvordan jeg kan fikse det. :) Så jeg kan fikse det! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2012 Greit om du sier litt mere om både bilen og feilen. Den fusker litt, så stopper den og er helt død, starter den ettet ti min, eller med en gang? Starter etter 10-15 min: Sannsynlig feil: Defekt coil, evt. defekt fordeler. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
granada8 Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2012 Den starter etter 10- 15 min også går den en liten stund til så stopper den igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2012 Skift coil og se om den er bedre da... Tipper det løser problemet. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
granada8 Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2012 OKei, Takk skal du ha. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandisjohn Skrevet Februar 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2012 Slik du beskriver det kan det være defekt bensinpumpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2012 Slik jeg ser det er coil mest sannsynlig, men både fordeler, bensinpumpe og tenningsmodul er gode muligheter, beninpumpe tenkte ikke jeg på. Men hadde vært fint om TS gir tilbakemelding, og trenger han mere hjelp, vær grei å opplyse hvilken generasjon granada og motortype, så er det lettere å hjelpe..... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordtruck83 Skrevet Januar 10, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2014 Er det Granada mk2 med V6 motor så kan det være retur greia på bensinen, det var problemet på min bil, la bensin slangen gå rett fra pumpa og inn i gassern og da funker choken bedre eller så er det rust biter i tanken fra påfyllingsrørn :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg