dorf Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Hei og hå! Har kjøpt meg en 1999 S4 som familiebil/konebil, og har problemer med at den går i nød.. Virker ikke som det kommer ved belastning, for kommer gjerne ved pen kjøring... Var ute i stad, og ved vill gassing så går den ikke i nød!? Virker litt rart for meg :p Virker også som bilen bruker MASSE bensin, har en cosworth med 400hk og den går billig i forhold, dette ved penkjøring selvsagt. Bilen har det vanlige med chip, eksos osv, påstår 325hk i den.. Noen tips? Har nettopp byttet lmm uten noe hjelp... Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2012 Få lest ut feikode på motorstyringa først. Kan høres ut som lambdasonde. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2012 Få lest ut feikode på motorstyringa først. Kan høres ut som lambdasonde. Tar det litt på husken, men feilkode på vanntempføler og blandingsforhold trur jeg... At den gikk magert Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg