dabbe Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 glemte noe: må sjekke om jeg har caliper liggenede, for høyre kaliper bake på min audi 80 gte cupe henger, så om jeg har den liggende så trenge e den selv.. men e skal sjekke :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by dabbe ok.. ja har d meste av deler til audi 90.. kan finne ut pris i morra e på lykta og listen.. ka list d e forresten? alle lr bare en? (noen som vet om jeg bør plane mer en 1mm toppen? har planet no 1mm, men lure på om e skal ta mere.. har ikke testet den enda.) Lista på førerdør og høyre bakdør Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dabbe Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 ok. den e go skal fikse svar til i morra. caliper bake list fører dør list høyre bakdør høyre frontlykt vi snakkes må sove no, jobb i morra;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dabbe Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 kaja marlene: han kameraten min med den 90èn hadde ikke listen på førerdøren, den hadde han mista.. men han har den på høyre bakdør.. har oxo høyreforntlykt... men caliperane må vi ha selv.. pga at mine henger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dabbe Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 her er da noen bilder av valsingen: Før e beynte å valse fremme: Etter at jeg hadde valset fremme: Før jeg beynte bake: etter jeg hadde valset bake: + noe eksta bilder: i morra skal bilen til lakking.. så da skal jeg ta flere bilder.. som kommer sikkert på nett i løpet av onsdagen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dabbe Skrevet Mars 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 slik da va bilen ferdig lakket.. kommer med bilder i morra.. diggi kameraet ligger i audien, å den er maskert inn i masse papir.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg