dabbe Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Har kjøpt meg ny cupe etter forige 90 som jeg hadde.. hadde en stygg kræsj så den 90 blei dø.. (skal legge opp bilder av den) Har no beynt å fikse litt på cupe`en som f.eks: - Valset alle 4 hjulbuene - Senket bilen 60/40 - Gule koni hele veien =) - Flytta over effektanlegget fra 90èn - Hvite skiver på instrumenta - tatt bort listene på dørene og skjermane Holder nå på å gjør siste sparklingen på bilen før lakking.. forhåpentligvis får e lakka bilen i helga lr på mandag. E har noen Borbet T felger som jeg skal ha på bilen, så valsingen mått til for å få på felgane =) Dekk dimensjon: 215/40/16 (fet tysker stil!!) Felgene er 16" x 9" skal legge opp masse bilder som e har tatt,.. men må lage med konto først en lr anna plassen... noen som vet om noen gratis kontoer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Heftig! få se!!! Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dabbe Skrevet Mars 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 snerhus: liker ikke tysker stilen? ka du synst om tysker stilen da? er no grisefett når du ser felgene på bilen! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dabbe Skrevet Mars 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 ok.. e skal få prøvd å lagt ut noen bilder og jeg får til den kontoen.. og da må du se at d er fett oxo på 85 modell Audi cupe:) men som du sier smak og behag! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dabbe Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 jah akkuart kommet hjem fra jobben, ferdig å sparkle hjulbuene bake. og i morra skal jeg vannslipe begge sidene på bilen opp til vinduene med 800 papir :) På tirsdag skal bilen lakkes. og på onsdag skal jeg montere på igjen fanger fremme og bake + listene. må bestille meg 2 nye dekk til 2 av felgene.. heldigvis har jeg 40% rabatt igjenom jobben. 1xdekk Bridgestone 215/40/16 som koster 1794 + moms og miljøavgift uten rabatt. Får e for 1074 + moms og miljøavgift :D E ikke gale d :) Planen er at bilen skal ver klar til påske, for da blir d sverige tur i lag med en gjeng kamerater!! D blir Fylle tur d :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 vi vil se bilder !!! http://www.photobucket.com Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by dabbe Har kjøpt meg ny cupe etter forige 90 som jeg hadde.. hadde en stygg kræsj så den 90 blei dø.. (skal legge opp bilder av den) Har no beynt å fikse litt på cupe`en som f.eks: - Valset alle 4 hjulbuene - Senket bilen 60/40 - Gule koni hele veien =) - Flytta over effektanlegget fra 90èn - Hvite skiver på instrumenta - tatt bort listene på dørene og skjermane Holder nå på å gjør siste sparklingen på bilen før lakking.. forhåpentligvis får e lakka bilen i helga lr på mandag. E har noen Borbet T felger som jeg skal ha på bilen, så valsingen mått til for å få på felgane =) Dekk dimensjon: 215/40/16 (fet tysker stil!!) Felgene er 16" x 9" skal legge opp masse bilder som e har tatt,.. men må lage med konto først en lr anna plassen... noen som vet om noen gratis kontoer? Den 90-en, var det type 85 eller 89? Du har ikke tilfeldigvis listene på dørene? Mvh Kaja Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dabbe Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 japp du skal få bilder! :D har no fikset meg konto.. her er altså bilder av gammle audi 90 bilen som jeg va 1 og 1/2 meter i fra å bli overkjørt av en trailer :D Bilder før den blei knust: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dabbe Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 her er bildene etter at jeg hadde blitt påkjørt i ræva av ei dame og skubba over i motsatt kjørefelt hvor jeg traff bakhjula på en tollpost trailer: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dabbe Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Her er da bilde av den nye Audi 80 GTE Cupe som jeg kjøpte meg.. skal ta ut bildene av diggi kameraet i morra så dere får se valsingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dabbe Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Bilde av Borbet T Felg som skal snart på bilen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by dabbe Bilde av Borbet T Felg som skal snart på bilen:D Sjekk pm ;) Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dabbe Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 kaja marlene: d står at din mail box er full... får ikke svart der.. men her er svaret på din pm: hvor mye er du villig til å gi for den? en kamerat av meg som er med på lokalet har oxo en audi 90.. han skal sikkert ta av listene på sin bil om jeg ikke tar feil.. kan spør han i morra om du kan få kjøpe den du mangler.. Vi har forresten 2 audi 90 i deler liggende på lokalet, så om du trenger noe annet er d bare å spør.. har alt fra motor til minste skru :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by dabbe kaja marlene: d står at din mail box er full... får ikke svart der.. men her er svaret på din pm: hvor mye er du villig til å gi for den? en kamerat av meg som er med på lokalet har oxo en audi 90.. han skal sikkert ta av listene på sin bil om jeg ikke tar feil.. kan spør han i morra om du kan få kjøpe den du mangler.. Vi har forresten 2 audi 90 i deler liggende på lokalet, så om du trenger noe annet er d bare å spør.. har alt fra motor til minste skru :D Ok, da skjønner jeg litt mer ;D Da er noen meldinger slettet. Listene vil jeg gjerne ha, kjempefint om du gidder å høre om de. Lurte også på om du har bakre kalippere til fwd audi 90? Som funker helst ;) Mine henger.. Jeg aner virkelig ikke hva en brukt lykt er verdt, du får nesten gi meg en prisantydning.. eller en pris for alt sammen, om du har mer deler. Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dabbe Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 ok.. ja har d meste av deler til audi 90.. kan finne ut pris i morra e på lykta og listen.. ka list d e forresten? alle lr bare en? (noen som vet om jeg bør plane mer en 1mm toppen? har planet no 1mm, men lure på om e skal ta mere.. har ikke testet den enda.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg