thomash Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Hei folkens Min første tråd :) Har en expert, 1997 modell. På høyre side på panelet er det er rød varsellampe som har begynt og lyse, men ikke konstant. Den ser ut som et lokk, med bølger under (3 stk mener jeg). På lokket er den en liten tapp i senter, fruen mente at det så ut som en liten pil. Har sett etter i heftet som fulgte med, men den lampen er ikke beskrevet der. Kjøpte bilen brukt, så det er stor mulighet for at det ikke er orginalheftet som fulgte med. Hva er denne varsellampen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Velkommen :) Vann i dieselfilter? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomash Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Velkommen :)Vann i dieselfilter? Så dette er vann i dieselfilter varsel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Aner rett og slett ikke Bilen din er litt for gammel for meg. Den bruker å være gul men :) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomash Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Noen andre som kjenner til dette varselet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomash Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2012 Løst Det viste seg at fruen hadde beskrevet varsellampen feil. Det var lavt kjølevæskenivå :) Siggi reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg