16vturbo Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Får oppdatere litt i middagspausen da :) Tok ut motoren med rådebank.. Xev blokka er lakkert rosa <3 Toppen som ligger oppå skal ikke brukes og ligger der kun for å maskere ;) bunnpanna skal heller ikke brukes. Og har begynt å bygge om til servo nå, Omega B snekke som skal inn. den originale skal noen få av meg om de vil Og forresten!! Jeg gidder ikke å lakke toppen. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Hvilken farge? :) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 hva? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Hvilken farge? :) Såklart så må han jo lakkere i rosa, så gay som han er da ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Ja klart jeg må det :) Ble tom for rosa lakk nå da.. mistet boksen på gulvet uten lokket på! :@ Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Beklager, bildene dine kom før spørsmålet mitt.. Liten misforståelse.. Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Ja klart jeg må det :) Ble tom for rosa lakk nå da.. mistet boksen på gulvet uten lokket på! :@ Godt å høre. Kommenterte bilde ditt på FB forresten. Trenger svar på det jeg spurte om der inne :/ Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 hey hey skjer ting her! og bilder ikke minst birthday ser bra ut dette ;) Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Beklager, bildene dine kom før spørsmålet mitt..Liten misforståelse.. Det går helt bra :) Godt å høre. Kommenterte bilde ditt på FB forresten. Trenger svar på det jeg spurte om der inne :/ Godt å høre du liksom.. Er ikke du som må stå å tørke rosamaling en halvtime etterpå :p Må kjøpe inn mere tenker jeg. hey hey skjer ting her! og bilder ikke minst birthdayser bra ut dette ;) Ja, får gjort usaklig mye når jeg først er i gang også! :) Bestiller ny toppakning imorgen, så det blir forhåpentligvis oppstart i løpet av uka. endelig fikk jeg på plass den forbaskede styresnekka... Ble bra til slutt :) Måtte kappe av 11cm på rattakslingen.. Men det snakker vi ikke høyt om. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Hei jenter, går det bra? Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Hei jenter, går det bra? off.. da er vi i gang.. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 off.. da er vi i gang.. Ikke skap deg.. Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Huff og huff. Den ene værre enn den andre. Uansett, når skal du lage kort styring da Kev? Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Jeg har jo fått korta inn styringa med dobbelt så my jeg nå, var jo sikkert fem runder fra ende til ende uten servosnekka :-P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mai 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2012 Kort den inn enda litt til :P Short shift? Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg