16vturbo Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2012 Og du blir ikke motivert når du har tre vrak stående.. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mai 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2012 (endret) Kanj nånn vårrå så snill å sei mæ ka ein forumpils e? :hammer Endret Mai 11, 2012 av Eilif9 Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Mai 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2012 Kanj nånn vårrå så snill å sei mæ ka ein forumpils e? :hammer Når du synes noen begynner å røre litt så kan det jo være at vedkommende har tatt seg en sinnabrus... Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2012 Sikker på at har omegaen til bakgrunn på pcen din delta :-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Mai 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2012 Sikker på at har omegaen til bakgrunn på pcen din delta :-) Neida, har et nakenbilde av bestemora di... Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2012 Det som jeg sendte? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Mai 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2012 Det som jeg sendte? Nei, det jeg kjøpte av naboen din! Han utlendingen, husker du? Funker bilen forresten bra? Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2012 Jajaj, en av de 500 negerene som bor over veien i en liten leilighet ja ;) Bil? Hvilken bil? Har denne tråden noen gang handlet om en bil? Men om det er turbo omegan du mener så tja.. Den funket meget bra en stund, helt i fra jekk satt i motoren hadde jeg en bankelyd på 3-4000 rpm... Skjønte jo at det var rådebank så jeg må bytte blokk igjen :P Jeg sveiste diffen til en kompis i går, e36 320 turbo.. Fy så det gikk! Har funnet ut at jeg MÅ bygge motor skal jeg kjøre fra den.. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet Mai 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2012 Når du synes noen begynner å røre litt så kan det jo være at vedkommende har tatt seg en sinnabrus... Beklager men 80`tallet ringte,ville ha igjen gardinene sine :lol: hehe klarte ikke dy meg Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2012 Ahahaha!! Lol Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet Mai 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2012 Skjer det Egentlig noe fornuftig her inne?.... :P Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Mai 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2012 nei! :) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2012 Jo egentlig, bare det blir mye drit så alt arbeidet forsvinner!! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mai 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2012 Skjer det Egentlig noe fornuftig her inne?.... :P Unnskyld, jeg fortår ikke spørslålet ditt? Joda, det skjer da alltids noe her, men det har lett for å bli mye tullprat i mellomtiden ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2012 Veldig lett! :P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg