16vturbo Skrevet April 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 Jeg har kjørt omega med ladetrykk i dag... FY FAEN SÅ ARTIG!!!! Monterte fort å gale uten IC for å se om det fungerte.. :P Bilder kommer Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 var så stressa på å få kjøre at jeg ikke rakk å ta flere bilder xD Skal ut å skru mere nå, så da blir det flere :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet April 4, 2012 Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 Begynner å dra seg til nå :thumb Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 Holder på å montere IC nå :) Har ikke skikkelige slanger så det får bli provisorisk :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet April 4, 2012 Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 hvor mye trykk kjøre du ? orginal innmat og sprut ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 Det aner jeg ikke, får ikke kobla opp måleren før imorgen :) tipper 0,6. Helt original motor ja. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet April 5, 2012 Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 Det aner jeg ikke, får ikke kobla opp måleren før imorgen :) tipper 0,6. Helt original motor ja. montro om eg skal prøve de med 323fen min :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 Prøv, det er dritartig med trykk! :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet April 5, 2012 Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 Prøv, det er dritartig med trykk! :) hadde gjort seg med mer effekt ja , bare vente dei 2-3 månene til den skal på eu først , og så handler eg inn alt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 nice! :D kan kjøre to år med turbo da ;) Om motoren holder så lenge er en annen sak :p Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 (endret) Montert IC og skrudd skikkelig sammen slangene nå :) (vet ICen henger sjeft, det er fordi jeg ikke har laget feste til den enda :) Film strax! Endret April 5, 2012 av 16vturbo Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 Tør ikke å gi på skikkelig før jeg får montert BTR. http://www.youtube.com/watch?v=kX2PI7uAejI&feature=youtu.be Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet April 5, 2012 Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 såg bra ut , men du skulle hella kappa litt i frontfangeren og hatt ICen lengre nede :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 Takk :) Planen er at Icen skal være skjult så den ikke vises med mindre man vet hvor den er :P Bestefarstuk og turbo ftw. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet April 5, 2012 Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 sleeper med andre ord? :) må bare ha noen stålfelger på også da, så den ser heeelt orginal ut! :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg