pettersenroar Skrevet Mars 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 Ok har ikke lest alt enno så muli e utalt me litt før fort.. Joda bjynn å kom se med min no. Har bestilt ny turbo gtx30r å ny tial 44mm wg. Ska bestell me nytt x20xev svenghjul og let sinterclutch på mandag. Så Ska e fabriker me nytt grenrør når e kjæm me heim fra feske om 2-3 uke. No mangla e bærre ny bakrute å et par girkassa så bi det racing i juni :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 Blir bra det ja! :D ligger forresten en helt ny bakrute ute på OMC for 800kr, og han kunne sende :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 HER!! http://www.opelmotorsport.com/forum/showthread.php?t=275160 Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 Betalte kontigentn i går så ha itje fått telgang enno. Men e ska ha den når e får åpna brukern min ijænn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 Pm :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 haha, virker ikke som pettersenroar forstår helt forholdet mellom ZyNTeX og 16vturbo :D haha, dere er som et gammelt ektepar dere to assa :) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mars 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 haha, virker ikke som pettersenroar forstår helt forholdet mellom ZyNTeX og 16vturbo :Dhaha, dere er som et gammelt ektepar dere to assa :) Det har blitt en del tullprat mellom meg og 16vturbo her inne ja. Kan ikke alltid være like seriøs heller. Fin potte Kevin! Mye tar du for å lage slike til folk? Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 Potta laget jeg gratis til han! :) Er jo litt kompis skjønner du :) MEEEN til en ''vanlig'' person: ca. 1500 + frakt. Rustfritt er dyrt og det er mye arbeid. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Mars 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 Syns det begynner å bli en litt ufin tone her.. Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 Har det alltid vært, hah :) Men jeg synes det er artig å lese over kjeklingen dems, noen ganskeså vittige fornærmelser :D Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 Er da ikke min feil at han er homofil å heeelt vill etter meg?! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mars 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 Er da ikke min feil at han er homofil å heeelt vill etter meg?! Og nok en gang så kommer inbilske Bob med en slik uttalelse om hvor deilig han tror han er. :P 1500,- + frakt er jo ikke så galt det. Får jo kjøpt ferdige potte på Torshov for samme prisen også, men da blir det jo noe "alle andre har" også da. Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 jepp :P det er kjedelig vet du :) og de har sikkert sugen kvalitet også :p Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mars 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 Kvaliteten skal jeg ikke uttale meg noe om. Jeg kjøpte en gang ei slik 4" japsepotte på Torshov bil på Gjøvik. Var fornøyd jeg, da den brummet godt. Solgte bilen etter bare noen mnd, så hvordan kvaliteten var er vanskelig å si noe om. Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 Ikke jeg heller :P Men de blir laget på billigst mulig måte og supertynne materialer så du får bulk i den før du åpner den opp fra pakken :P Nå er det ikke slik med alle da selvfølgelig. Jeg lager det litt mere massivt, i rustfritt, sveiser alt med tig og vekta blir ikke så verst heller :) Også kan du velge hvilken form du vil ha osv :) (selvfølgelig innenfor mitt kompetansenivå og tilgang på utstyr!) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg