16vturbo Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Monterte coilovers fremme nå i kveld! Ble pinnestivt! Dette er bilde før monteringen... ble så mørkt at jeg fikk ikke noe ferdigbilde :p Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Omegan funker som en drøm for tiden :D prøvde noen felger i dag btw, ocean mk18 Tror det blir ett sett med sånne!! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Slik er de mot hjulbuen fremme, jeg har stiive coilovers så det vil gå bra med 215 dekk Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode85 Skrevet Oktober 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2013 De kledde bilen veldig godt! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2013 De kledde bilen veldig godt! :) Det blir kjøp av sånne når kontoen mener det er greit :D Handla meg noen 3" bend i 316 rustfritt og ett par reducere til den nye trykkgaten jeg skal lage når jeg får kleia på innsuget :) fikk goood pris gjennom jobben :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Oktober 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Trenger trottlebodies ;) Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Oktober 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Laga meg rør til luftfilteret, får ikke igjen panseret med filter rett på turbo ;p sveist med bakgass å styr :p Du sveiser jo som en proff jo!! Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Trenger trottlebodies ;) Trenger og trenger :ppp innmaten min tåler ikke mere enn litt over 300hk... så med innsug og porta topp så begynner jeg farlig å nerme meg på veldig lite trykk! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Laga meg rør til luftfilteret, får ikke igjen panseret med filter rett på turbo ;p sveist med bakgass å styr :p Du sveiser jo som en proff jo!! jeg jobber jo med det så må bare kunne det, hehe :) men takk :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Oktober 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2013 jeg jobber jo med det så må bare kunne det, hehe :) men takk :) Ja jeg vet, du har sveiset strøkent lenge nå! Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Skulle kjøre autoslalom i går, men ett par timer før løpet klarte jeg å vri av mellomakselen!!! Fikk tak i ny å bytta den i all hast så jeg fikk laget noe røyk jeg også :)) film kommer Jeg må få meg større radiator og kjølevifte snart.. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2013 ett par filmer fra autoslalomen i går ikke at det ble kjørt seriøst fra noen av oss men .. :pp Slet med at Omegan ble veeeldig varm! så jeg får koble opp ei kjølevifte i første omgang :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2013 Da har jeg fått leid meg verksted, sammen med to andre :) er godt å få kommet seg ut av den trange deprimerende garasjen hjemme :) Så nå står oppgradering av kjølesystem for tur, og muligens noe annet også :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Oktober 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2013 Hvor ble det verksted henn da? I nærhenten nede på den nedlagte fabrikk greiene?? Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2013 Hvor ble det verksted henn da? I nærhenten nede på den nedlagte fabrikk greiene?? ble faktisk midt i Ålesund sentrum :o! Du må gjerne svinge innom neste gang du er her :) Passelat35i reagerte på dette 1 Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg