Sorvik94 Skrevet Juli 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2013 Hehehe... tror du på meg nå med hu dære poledancern? ^^ Bøyer meg i støvet :pray Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2013 Bøyer meg i støvet :pray hehehee :D (nå ødela du for posten min på forrige side!! ) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet August 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2013 Pris er nå satt ned til 20k + omreg. Byttes mer enn gjerne i opel med RWD!! Opel Vectra 1.8 LPG 1999, 250 000 km, kr 21 530,- - Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet September 3, 2013 Rapporter Share Skrevet September 3, 2013 Skjer det nokke her a??????????????????????????+ Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet September 4, 2013 Rapporter Share Skrevet September 4, 2013 Skjer det nokke her a??????????????????????????+ Han klør seg nok i hauda fortsatt... Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet September 4, 2013 Rapporter Share Skrevet September 4, 2013 Han klør seg nok i hauda fortsatt... Må begynne å få hjernebark under negla så lenge som han har klødd sæ i hauda.. :wonder: Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2013 Må begynne å få hjernebark under negla så lenge som han har klødd sæ i hauda.. :wonder: Du sku vør dreien neri slippinj du! Jeg var en tur i posten en dag! :) som dere ser så blir det ikke bmw motor på en stund, har alt for mye å gjøre og SKAL ha omegaen klar til vinter! :) Så det blir ny c20ne, som denne gangen blir bygget skikkelig :) Ny og større IC også :) Ikke mobb, bmwmotoren blir stående her :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2013 Motor vasket og ble demontert i dag :) montering og mere vasking begynner imorra :D Lite å gjøre på jobb for tiden.. så jeg tok ett lite bilde av min framgang :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet September 17, 2013 Rapporter Share Skrevet September 17, 2013 Helvete å flink du e! :P Har akkruat begynt med TIG på skolen :) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2013 Bare å øve seg :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet September 17, 2013 Rapporter Share Skrevet September 17, 2013 Kjøpt deg nye sokker også? *tenker da på de rundt stemplene* Den IC'en var jo dritsvær, skal ikke gå for noe litt mindre da? :happyhappy: Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2013 Kjøpt deg nye sokker også? *tenker da på de rundt stemplene*Den IC'en var jo dritsvær, skal ikke gå for noe litt mindre da? :happyhappy: Penisforlenger vet du :) Sann, da har jeg fått sveiset inn ett skvulpedeksel i bunnpannen så får håpe det blir noe hjelp i :) motor er nå i kveld monter sammen med nye lager, ringer, pakninger og alt :) så da blir det vel montering av bil snart håper jeg :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olebjo Skrevet September 24, 2013 Rapporter Share Skrevet September 24, 2013 Har du retur i panna elr i blokka duuu? :P Siter Ford Pinto med 332cid stroker. Ford Mustang med 408cid stroker. Opel Omega A under ombygging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2013 Har du retur i panna elr i blokka duuu? :P I pannja :) Bilde fra i dag!! For ett styr det er med disse fittingsene på oljeslangene.. har kommet inni det nåda så da går det vel fortere :)) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2013 Ble mye gjort i dag :D nermer seg skummelt fort oppstart :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg