Sundbyen Skrevet Februar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2012 Hei, har da altså en ford sierra 1988 modell med ohc motor. Har hatt problemer med tomgang, bilen fungerer greit de første 5 minuttene etter oppstart også dør den ut, Kan kjøre bilen men når jeg tar inn cluchen på lavt turtall så stopper den. veldig irriterende, sjekket gasseren og choken fungere som den skal, koblet meg utenom tilbakeslippsventilen men det hjalp heller ikke! Så hvis det er noen som har peiling på hva det kan være så tar jeg imot med stor takk :) Mvh Robert ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daruu Skrevet Februar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2012 Elektrisk gasser? Sjekk at choken din faktisk slår seg AV :) Siter - 1989 Volvo 740 GL - Brukis - 1977 Volvo 244 DL - Orginalare, under restaurering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sundbyen Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2012 Elektrisk gasser? Sjekk at choken din faktisk slår seg AV :) Choken fungerer som den skal, under oppstart så står spjellet med en liten åpning og når den har stått i 5 min så åpner den seg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg