Normannj Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Hei! Et par kjappe spørsmål. hvor kan jeg kjøpe deler til Omega a, har prøvd å søkt litt på google men finner ingenting. har sett på mekonomen og veng men ingen av sidene har bestillingskjema. -.- Det jeg ser etter er kanaler og understell/skinner til stolene. takker på forhond! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 carparts.no opel-deler.no :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Normannj Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 carparts.no opel-deler.no :) Fant ikke kanaler som jeg så etter. var noe rart med de på opel-deler/ forskjell på venstre og høyre? :O heller ikke noe på carparts.no . men takk for svar :) noen andre sider? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Blomdal opelhugg.. ;) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 veng.no har vel kanaler? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Normannj Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Sendte mail til opelhøgg om stolskinnene. takker for linken :) får håpe de har. ja, de har kanaler på veng, men de har jo ikke noe bestillings skjema, samma med mekonomen :O idiotisk spørr du meg. takk takk folks :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Kansje du må logge inn eller ringe de på veng? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Normannj Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2012 Kansje du må logge inn eller ringe de på veng? står følgende på siden ''Fyll ut skjemaet under, så vil du få tilgang innen 2 virkedager. Vi sender deg en e-post når brukeren din er aktivert. Vi gjør oppmerksom på at kun profesjonelle aktører tilknyttet bilbransjen kan få tilgang til katalogen. Dersom du er ny kunde får du kundenummeret ditt pr e-post. Eller ta kontakt med oss på telefonnummeret nederst på siden.'' altså man må oppgi firma navn og slikt. men skal prøve å ringe å høre idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Normannj Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2012 Ringte til veng nå nettopp. de sa at de sendte bare ut til verksteder og bilforhandlere men siden det ikke var noe bilverksteder her så ''måtte'' de vel bare sende det til meg :) så nå er ihvertfall kanaler bestilt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2012 hehe :) Bra det :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Normannj Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2012 Kanalene kom idag. de ser bra ut og jeg er meget fornøyd med veng! :D Men blir nok en stund før jeg får montert de. skal se om jeg får laget en liten tråd om monteringen når jeg begynner. Takk for hjelpen folkens :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2012 Bra du fikk dem ja ;) Lag en tår om bilen da :D Alt for lite skikkelige biler her inne :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Normannj Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2012 Haha, ja. skal lage en tråd når jeg får fiksa den litt. er ikke mye å vise frem atm:P Ser du har en fining i signaturen din du å ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2012 trenge ikke å ha showbil for å lage tråd vet du :) Å det er arbeidet og mye bilder folk vil se vet du :) Ja jeg fikk gratis en slik fining! Gud jeg elsker omega a! er drittlei omega B hvertfall :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Normannj Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2012 Hehe, Ja det er vell sant det med arbeidet og slikt. skal få se hva jeg får gjort. har store planer så om jeg får skrevet og fotografert alt kan det bli en fin tråd. Hehe, ja jeg fikk også min gratis :) og er litt enig med deg angående omega b ja. omega a som er tingen:D Ellers er omega a pene biler ja :) skal ta til meg det med tråd og se hva jeg får gjort:D har du tråd på din? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg