engken Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 har det meste!!! bare spør mye bra deler! Siter Mazda 323 GTX - x Ford Scorpio 2.8i 4x4 Giha (SOLGT) x Ford Scorpio 2.0 (SOLGT) x Mazda 929 HB (SPIKER) x Ford Sierra 2.0 (STJÅLET) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Trenger litt! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Screamer Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Kan se ut til at jeg trenger instrumentcluster og sensor til speedometeret som sitter på differensialen bak. Finner ut dette i løpet av helgen. Hva er km-stand på telleren? Hvor i akershus bor du? Enklere å ta turen enn å få tingene sendt. Trenger også sidestykkene på støtfangeren bak. Er de i OK stand på din bil? Siter Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Noe styling på dyret? Har du den saken der med håndbrekket? Den konsollsaken? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audun34 Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 har du 4 stk fjærer fra den bilen? er ute etter 4 E30 fjærer ;) Orginale fjærer altså! IKKE senkefjærer hvis du har, pris ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engken Skrevet Mars 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Jeg har ingen deler til bmw, men Roger (som la ut denne tråden på mitt brukrenavn) har en del. For info om deler ring eller sms Roger på 48 03 39 06 Ha en flott dag! Siter Mazda 323 GTX - x Ford Scorpio 2.8i 4x4 Giha (SOLGT) x Ford Scorpio 2.0 (SOLGT) x Mazda 929 HB (SPIKER) x Ford Sierra 2.0 (STJÅLET) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg