Vomaz Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 jeg lurer på om man ser forskjellene på en B19 å en B21 topp, pga jeg har endel deler liggende i kjelleren deriblandt de to toppene, å så trenger jeg toppen fra B21'n. er det på ventilene at forskjellen er??? eller er det andre ting jeg kan se etter??? jeg har kjøpt meg en volvo 244 81 mod m/B21, åsså var toppen gåen og ulyd i bakakslingen. Så er det noen forskjell (stor) på utvekslingen viss man tar en bakaksling fra feks. en bil med B19 - B20 - B23/230, passer alle på bilen, slik at det er bare å skru av å sette på?? jeg kan få tak i bakakslinger fra div biler med div motorer i så... jeg vet B19 og B20 er "mindre" enn en B21 men er det noe forskjell på "styrken?? vil akslingen fra B19 ryke viss man leker seg med B21- motoren??? Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Prøv og post i Volvo forumet. ;) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg