tomass Skrevet Januar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2012 (endret) Hei. Klarte å punktere høyre bak dekk da jeg rygget meg ut av gårdsplassen en tidlig travel morgen. Kom borti veikanten med dekket Skiftet til reserve dekk som er max 80 km/t og som var dobbelt så lite som de orginale. Da var rattet skjevt, det stod litt til venstre når jeg kjørte rett fram. Trodde det var reserve dekket som gjorde dette. Nå har jeg skiftet begge bakdekka, og det er helt likens. Noen forslag? Endret Januar 27, 2012 av tomass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2012 Når du kjørte borti kanten så endret du på spissinga på bilen. Er ikke så mye som skal til. Du må ha en 4-hjulskontroll. Hvis ikke kommer du til og slite ut dekkene på veldig kort tid. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg