Gå til innhold

Audi a4 b5 2000 Mod projekt

Ranger emnet


Audib5a4

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en audi a4 avant b5 2000mod, som jeg skal få gjort litt forskjellig med før sommern.

 

Den er sølv farga, å er i ganske bra stand. Nå har jeg fått ordna det meste jeg har tenkt å gjøre med lys, har satt inn xenon i grøftelys, fultlys, og bytta pærer i kjørelys ( orginalt xenon) Så har jeg skifta blinklys pærer får å slippe oransj gjenskinn i lykt, pluss skiftet parkpærer med blåskær i. Skal levere bilen til helsoting te helga. + den skal lakeres helt ned i løpet av et par uker. Jeg kommer til å legge inn noen bilder etterhvert når ting blir ferdig.

 

Planen er å få den rimelig lav te sommern, å prøve å få på O.z futura felger til sommern, er det noen som har prøvd dette før å sett åssen det er på en stasjonsvogn ?

å setter pris på tips som kan gjøre litt extra med bilen, vurderer også takspoiler, men det er litt under vurdering : )

Endret av Audib5a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes nå ut som veldig gode planer i mitt hode;) gleder meg til å se bilder etterhevert som det går fremover:)

om jeg var deg så ville jeg ha vurdert å bytta ut grillen til s4 eller rs4 også;) selv om dette kanskje er litt oppbrukt:/ men ser jo flott ut da:)

 

og hvis google ikke bløffer meg på felgene nå, så blir det sånn her og her ca ;)

 

edit: ser du lurte på avant:P men fant ingen sånn med en gang...

 

edit igjen: fant detta nå;) er jo ikke a4 da, men avant var det jo;)

Endret av - Pal -

1995 Audi a4 1.8adr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk får det : ) Ja har tenkt mye på rs4 grilln, Syns den er fin. Men jeg venter med det til den er blitt laker helt ned : ) Tror det kan bli fint med de felgene, Var greit på det bilde, Men den var alt for høy, Audin kommer nok til å bli rimelig lav mot varmere tider, Får akkurat de felgene der passer så å si bare inntil lav bil : ) Takk får svar, Skal legge ut bilder av soting å annlegget åver helga : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått tatt litt bilder etter at bilen var på soting, Tok Bilde av MOnterings ramma jeg har satt inn som erstatning for 2-din spilleren som sitter i bilen orginalt : ) Åsså har jeg bilder av noe av annlegget mitt. Har også 6 Bose høytalere i bilen i tilleg til den hylla jeg har laga baki : ) Åsså har jeg fått kjøpt øye lokk til bilen, så slang med et bilde av det : ) Btw: To av diskantene på hylla er ikke koblet til pga montering av ny forsterker : )

Setter pris på svar

post-68185-13804853806888_thumb.jpg

post-68185-13804853806975_thumb.jpg

post-68185-13804853807048_thumb.jpg

post-68185-1380485380709_thumb.jpg

post-68185-13804853807132_thumb.jpg

Endret av Audib5a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Da har jeg fått senka bilen, og valset hjulbuer, Bilen ser jo ikke så lav ut på bilder siden den ikke er lakert helt ned enda, Men det kommer, Den er lav nok får å si det sånn, det er null klaring mellom bakke og deksel under girkasse/Motor, Så nå gjenstår det lakkering helt ned, pluss nye felger må på : ) Setter pris på tilbake meldinger ! : )

post-68185-13804853949867_thumb.jpg

post-68185-13804853949771_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår