Kefaan Skrevet Januar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2012 Hey jeg bare lurte på hvilken 240 som har mest "stæsj" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kefaan Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2012 DVS eletriske vinduer, takluker, sentral-lås osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Januar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2012 240 GLT fra 87 å opp er vel ganska packade med godsaker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian N Skrevet Januar 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2012 Du har også 240 classic!! som jeg har... min har orginal lammelsperre, ABS, elektriske vinduer, setevarmere, el-justerbare speil og selfølgelig fx-motorn osv osv... og den jeg har er IKKE fullutstyrt!! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kefaan Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2012 Ojjsann, stili saker, hvor mye bensin bruker den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian N Skrevet Januar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2012 tja... hakke tatt noen nøyaktige målinger akuratt, men er ikke vanskelig å holde den under litern på mila. Det kommer jo an på kjørestilen selvfølgelig! :drive2 Det er jo bare snakk om en f motor med 531 topp og vx kam... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg