-Morten Skrevet Januar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 Hei... Har leta over hele internett uten og finne noe.. JEG TRENGER DENNE KROKEN SOM MAN SKRUR INN PÅ FREMSIDEN PÅ BILEN NÅR BILEN MÅ TAUES AV EN ANNEN BIL.. Bilen min stoppet for et par mnd siden, og hadde ingen mulighet for og taue bilde der da, og det var litt kjipt..! Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 (endret) Alle biloppuggere har nok denne. Ellers så kan den sikkert kjøpes hos Møller også for en drøy 100-lapp. Partnr: 1H0805615B Edit: Sorry, så ikke at tråden var under Ø.K. Da burde jeg ikke svart siden jeg ikke har noe å selge. -- Endret Januar 22, 2012 av Bwana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Morten Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 neinei, Jeg fikk jo et kjempebra tips fra deg.. TUSEN TAKK..! :) Får dra på møller og høre endag. Men tror du en slik vil passe? : http://biltema.no/no/Bat/Monteringsdeler/Beslag/Oyeskrue-25300/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 Det står i delelista: Tauektok, venstregjengets Så tror ikke en vanlig øyebolt passer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Morten Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 Tusen takk..! Du er til stor hjelp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg