Vetluss Skrevet Januar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 Hei, ser ut som jeg har mistet den ene "pakningen" til den ene outputen. har lagt ved et bilde så dere skjønner det bedre. på channel 3 mangler det den ytterste pakningen. http://i307.photobucket.com/albums/nn304/vetle125/IMG_0185.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 Virker ikkje den kanalen? Du får finne fram kniv og lage ny pakning. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 Pakning?? det skal ikke være noe pakning noen plass der, og ikke ser jeg noe annet som mangler på det bildet heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetluss Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 jo. rart dere ikke ser at det mangler noe helt ytterst på channel 3. har tegnet litt på den pakninge på channel 4! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 Åååå, der ja. Er vel en plast sak det der? Også er det vel bare den helt ytterste delen som mangler?? I så fall så trenger det ikke bety så mye, foringen inni der er jo bare for at du skal treffe midt i og ikke komme borti skjermingen på utsiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetluss Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 ja er en plast greie ytterst. tror det er lurt at dne er der pga når jeg prøvde så måtte jeg presse kabelen til sidne for at dne skulle få god kontakt. eller så er det gjerne hullet som som er litt for stort for kabelen. får se på det litt senere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 Det er ikke plastikken stikket skal ha kontakt med, men jeg syns du snakka om utgang jeg... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg