Gå til innhold

Trulsjoha; MB 190e Avantgard Rosso

Ranger emnet


Trulsjoha

Anbefalte innlegg

Da har jeg f�dt tak i dr�mmebilen: MB 190e Avantgard Rosso!

 

Det er laget ca. 2300 av denne bilen. og en skjelden verson, etter det jeg har forst�d.

Forskjellen mellom denne, og en vanlig 1.8, er den spesielle fagen(569) og pianolakk i interi�ret.

 

Det som er gjort med bilen:

 

motorbytte fra 1.8, til 2.3 (km stand ca. 58.000)

Recaro skinnstoler

Senkesett 40/40

fjernet all rust

xenon i park

2 x 3" stuss

bygget frontsett og tweeter i d�r

6x9 arizonaeagle

2 x 12 arizonaeagle

 

Planer:

2.5-16v styling

sotede lykter frorran/bak

fete kantfelger

bakrute senker

lykte lister

 

Noen tips?

sider jeg kan finne styling?

 

litt bilder:

 

2q1896p.jpg

 

 

1zmm0yg.jpg

 

 

9zq8nk.jpg

 

 

aagpw2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet dette med naf test? hva skjekker de, og er det noen tester som er bedre å ta for å finna alle småfeil som er med bilen?

 

Har noen småting som:

Kaldstartventilen

elvinduer fremme funker ikke

 

Har og noe startsperre, noen som vet noe om dette?

om jeg vrir om tenningen, så skrur den av og så skal starte igjenn, kutter den strømmen til varmeapparatet og startmotor går ikke rund...

så må skru av tenning, og så vente i 2-3 min så går det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang Rieger styling. Se denne gamle traaden: http://www.bilforumet.no/andre_forum/prosjektforum/104847-antivakumtrollet-mercedes-c200-prosjekt.html Han virket happy. HAn har ikke vaert aktiv siden i sommer, saa du faar kanskje ikke kontakt med han.

 

Ang startsperre. Ikke sitt inni bilen og trykk paa noekkelen hvis du har sender for aa laase bilen. Hvis startsperra slaar seg paa, mens du er inne i bilen. Trykk paa senderen for aa laase bilen, deretter laaser du opp med senderen, og startsperra skal da vaere av.

 

Ang NAF test. Se tjenester og produkter her: http://naf.no/Produkter-og-tjenester/Kategorier/NAF-Tester/

Endret av Deltaone

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår