simlan Skrevet Januar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2012 Hei ! Jeg har en Toyora Corolla 1992 modell. Jeg har brukt bilen litt i det siste og ikke kjent noe, men idag kjørte jeg med den og plutselig bare rusa den og ikke en meter flyttet den seg. Det luktet ikke akuratt godt heller etterpå. Jeg kan sette bilen i gir uten og clutche uten at det skjer noe. Noen som har noen ideer om hva det kan være ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2012 Utslitt lamellplate, må ha ny clutch. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Januar 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2012 Hei ! Jeg har en Toyora Corolla 1992 modell. Jeg har brukt bilen litt i det siste og ikke kjent noe, men idag kjørte jeg med den og plutselig bare rusa den og ikke en meter flyttet den seg. Det luktet ikke akuratt godt heller etterpå. Jeg kan sette bilen i gir uten og clutche uten at det skjer noe. Noen som har noen ideer om hva det kan være ? :) Hadde samme problem men så luftet jeg clutchen så virket den :) Sjekk om det er luft i systemet. Få noen til å tråkke inn pedalen mens du åpner lufteventilen oppå girkassa mot radiatoren Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simlan Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2012 Takk for svar! Jeg skal prøve og lufte den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg