Era Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 Originally posted by Corvette Jeg har sagt det før, og sier det igjen.. Jeg pleier ikke å race jeg. Du ikke race............ :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Les hva du skriver lengre opp. Men vi kan jo kjøre i følge ut av et par lyskryss eller no..... Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 Originally posted by Corvette Jeg har sagt det før, og sier det igjen.. Jeg pleier ikke å race jeg. Hvorfor skryte så uhemmet av bilen sin om du ikke racer og ikke kjører den på bane(da bruker du jo asconaen sa du) ? Bare lurer jeg ??? Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 Synd jeg møter så skjelden på biler med noe pulver i,hadde vært gøy å sett hvordan bilen min går mot noe skikkelig sprekt.Har ikke blitt flisa enda,men har ikke noe imot å bli flisa hvis det er mot noe rått!!!IKKE EN CORVETTE!!!!Hehehe Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg